- Tearing down all the walls and love, the chaos

Hallåååå,
här sitter jag och myser och skriver till er inifrån ett täcke

idag jobbade jag bara kort, jag städade bara ett kontor så det var skönt
när jag skulle gå hem så hörde jag av mig till camilla och som jag misstänkte skulle hon till bussen
så vi gjorde sällskap (sällis!!) på vägen och det var kallt men friskt ute och fin höstsol
just nu är det några typer här som installerar nånting, mycket spännande
och jag funderar på situationen när man ska förföra rörmokaren hahaha

jag ska vila upp mig lite, packa lite mer sen blir det till stan och vuc med camilla
den här låten går varm hos mig just nu, den är så fin :* det blir mycket anna ternheim också
http://www.youtube.com/watch?v=dej1hxnZBzE

Puss! hörs senare /hanna honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0