- The bloody day

Näst sista dagen på praktiken, känns lite sad. Vi har ägnat dagen åt att städa och fixa med renoveringen - blev sjukt bra! Jag känner att jag måste skriva ett blogginlägg och berätta om mina brutala morbida drömmar jag haft på sista tiden - jag börjar bli lite orolig för mig själv. Kan ta de tre senaste galna drömmarna jag haft:


1# I den första drömmen drömde jag att jag brutalt mördade folk, och gillade det. Jag minns inte riktigt detaljer mer än massmord och blod!

2# I den andra drömmen var jag en vampyr. Jag jagade människor över stängsel, hoppade på dem, höll fast dem, rev dem, slog dem och tillslut bet jag tag i deras halsar och drack deras blod - jag minns tillochmed smaken och känslan av att klunka i mig det!

3# Den tredje och kanske mest brutala drömmen utspelade sig i en kloak, där det hänger en man med en tjock kedja runt halsen. Som sällskap har jag Ludvig och Venom. Medan mannen med kedjan runt halsen lever börjar jag såga av hans hals (med en vanlig såg, inte motorsåg). När jag kommit halvvägs släpper Ludvig eller Venom ner honom så han ligger i kloakvattnet med halvavsågat huvud, så jag sätter mig ned och sågar klart tills huvudet lossnar.

SERIÖST VEM HAR SÅNA DRÖMMAR? haha. Liza tror att jag kanske kan vara besatt av leatherface's (motorsågsmassakern) onda ande, Hanna tror lite på onda andar också eller undertryckt ilska. Själv tror jag mest att jag är störd bara. Vad tror du?

/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0