- you're so damn hot

kung fu panda och vaniljbullar - det är vad jag och camilla gör just nu
och det finns inte mycket att klaga på faktiskt ;D
vi har haft minibloggmöte och kommit fram till... inte mycket
camilla är töntig och smart; hon löser korsord
medans jag sitter på msn och pratar med sanna i barcelona (SAKNAR)

camilla har haft framsteg på jobbfronten men det får hon berätta mer om sen
medans jag står lite stilla på min front, jag vill bli frisk så jag kan jobba och plugga mer
behöver få in $ cash nu alltså, speciellt om jag får lägenheten
men just nu tror jag inte att jag gör det. måste ta tag i saker nu, på riktigt

vi har också pratat om (inte för första gången) att jack black bevisar att humor är sexigt
han har ju inte direkt THE LOOK men fyfan... jag skulle ligga med honom, i alla filmer och jämt




puss från bloggerskorna / honung och caramell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0