Athol

Jag är tröttaste tjejen ever idag, känns det som. Igår var det förkaka hos Liza och sen drog vi ut till pitchers. Jag och Liza var dräggfulla och när jag väl skulle hem så kunde jag inte gå rakt. Idag har jag varit bakis, vilket har hänt typ två gånger tidigare i hela mitt liv!! Jag gillart inte, vaknade med huvudvärk och har varit sjukt trött och sen hela dagen.

Vid 10 vaknade jag av att Freddíe smsade och sa att vi skulle gå på loppis vid 11, så jag fick snällt gå upp och samla energi till det. Freddie fyndade massor på loppisen, och så hittade vi massor med roliga saker, typ en kork-klocka och ett par sjukt bastanta klackskor som Freddie kallade för "pansarskor" och utbrast "DE HÄR KAN MAN FAN GÅ UT I KRIG MED!" - sjukt roligt, jag dog lite av skratt tror jag, haha.

Efter loppisen gick jag till Hannas jobb och fick se henne in action, det var awesome! Fick dessutom ha en massa platsförkläden och grejer på mig, jag lekte plasticman! Det är en sjukt cool superhjälte jag uppfann.. skojar inte! Vid 13 gick jag hem och var sjukt trött, så efter ett halv avsnitt av Flight of the conchords i sängen så somnade jag, och vaknade inte förrän klockan 17! Så skönt, hade lätt kunnat sova hela dagen om det inte var för att mamma skulle göra veggotacos till middag.

Blev sedan övertalad av Freddie att följa med hem till Hanna, där Liza också var, för filmkväll. Trots min extrema seghet är jag glad att jag följde med dit! Det blev massa godis, läsk, mys och bröllopsfilmer - bröllopsduellen och brudens bäste man! ;* Nu ligger jag återigen i min säng och kommer däcka närsomhelst troligtvis. Huuuur kan man vara så trött?!

Nåväl, vi hörs imorgon!
Mina vänner är det bästa som finns <3
Puss
Camilla Caramell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0