Avstånd mäts i dagar och nätter, aldrig i mil

Idag har jag vikarierat som förskollärare på pilträdsskolan i västerås, där min mamma jobbar! Väldigt spännande indeed, men pengar är alltid pengar och barnen var inte så hemska! Vissa tyckte jag rentav om. På förmiddagen ritade vi och la pärlplattor, jag gjorde en stört grym spiderman pärlplatta som jag dock inte hann klart med. Sen fick vi pannkakor till lunch, med ärtsoppa innan. Ew. Fick peta bort allt kött för den skolan har tydligen aldrig hört talas om vegetarianer. På eftermiddagen skulle jag läsa sagor av bröderna Grimm men mina barn blev hetsiga så det slutade med att vi alla satt och ritade, jag gjorde ascoola dinosaurier och alla villa att jag skulle göra åt dem, haha.

Rätt sköna saker att få lön för, om man bortser från skikande ungar, ungar som inte lyssnar och barn som bråkar.

Jag och syster väntar på lasagne nu, sen ska jag och mamma äntligen titta på Into the wild, som hon inte sett än! Vi planerar att bestiga Kebenekaise nästa sommar så vi peppar med den filmen ;* Och massa kakor ska vi unna oss! Imorgon blir det jobba på förskolan igen, sen dricka öl med Liza, PAX! Jag saknar henne, faktiskt. Alla andra som vill joina öldrickandet är väldigt välkomna att göra det också!

Saknar även L i stockholm. Behöver lite värme kalla morgnar och mycket kramar när man är trött och less.
Puss
Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

OFC you do! :*

2009-10-08 @ 17:25:08
Postat av: sonki!!!

totally längesen vi umgicks. jag får visst min update om dig härifrån! oh my.

2009-10-08 @ 23:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0