Go forth and die

Jag känner att jag har varit lite dålig med bloggandet de senaste dagarna - som tur är har jag hanna som bloggar åt mig när vi umgås! Haha. Jag är mest bara så himla seg i huvudet just nu och har svårt att skriva något intressant känner jag! Sitter mest klistrad framför datorn och tittar på metalocalypse, nya favoritserien! Sjukt brutalt och roligt om ett metalband, I love it! Tackar min stockholmsdude för introducerandet till denna awesome serie.

Det börjar hända saker på jobbfronten nu, inte mycket men ändå någonting! Har intervju imorgon för ett jobb jag egentligen inte vill ha, men är man desperat så är man! Har fått utökad praktik i två veckor till på tryckeriet också, och ska försöka fixa en intervju på ett tredje ställe. Håll tummarna för mig!

Nu ska jag återgå till dethklok och - go forth and die ;*
puss
Camilla

Kommentarer
Postat av: L

Awaken awaken Mustakrakish the lake troll!

2009-10-16 @ 17:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0