It's a cold night for alligators

Nu är jag hemkommen från Hanna, blev inget lägenhetsbesök idag, men dock en sjukt mysig dag! Väldigt skönt att mysa och bara vara en stund. Jag vet inte om jag ska gå till praktiken imorgon, jag säger att jag låter sömnen avgöra! Måste fixa med försäkringskassangrejer och papprerna för skoljobbet också, så jag får pengar nångång. Suck.

Jag vill mest rymma till Stockholm var och varannan dag just nu! Jag hade sjukaste drömmen inatt om att jag och Ludvig bråkade för att han gav mig en lista på saker jag behövde förändra med mig själv ifall vi skulle kunna fortsätta träffas, haha. Jag kommer ihåg tre saker som stod på den listan och det var:
1) Du måste lära dig skejta
2) Du måste bli mer påläst om medeltiden
3) Du måste kramas bättre, och kvinnligare

Haha, min hjärna är störd ;*
Noway att jag kommer ever kunna lära mig skejta, med min balans liksom! Och medeltiden, alltså, vart får jag allt ifrån? Hanna hjälpte mig iallafall öva på olika kram-taktiker idag så jag ska lära mig!

Läsa lite Harry om en stund ;*
SMELL YA LATER!
/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0