Kom kampsång

en ny dag, med nya krafter! sitter på praktiken och läser fina ord som hanna har skrivit och kan inte låta bli att gråta ;* jag älskar dig, för att du känner mig bättre än någon annan och alltid kan göra mig lugn. du är min trygghet.

jag hade galna drömmar inatt om att jag brutalt mördade folk och gillade det, haha. borde jag söka hjälp för detta? imorse var jag inte alls utvilad så jag tog en timmes sovmorgon, det var så skönt. mamma kom upp och väckte mig och sa att vi ska åka och handla skor till mig idag, då blev jag piggare och gladare! svarta UGG's blir det, höstigt och mysigt.

jag saknar att ha pengar och kunna köpa det jag behöver. det jag vill ha kan vänta, men saker jag behöver är jobbigt att behöva skjuta upp. fick brev från försäkringskassan igår om att jag måste skicka in ett nytt papper, för tydligen när kvinnan på arbetsförmedlingen hjälpt mig fylla i så hade hon hjälpt mig fylla i FEL - roligt!

jobbet ser ut som ett bombnedslag pga renovering, och jag kan inte hitta krokisen jag använder för att rensa tryck så jag får sitta och pilla med knivar och grejer, haha. väntar på att målaren ska komma. och jag märker att inlägg när jag är trött så orkar jag inte skriva stor bokstav i början på varje mening, haha. slött!

passar på att lyssna på P3 när inte cheferna är här, kickar rix fm's ass så jävla hårt!
skriksjungit till kom kampsång och dansat till franz ferdinand ;*
cigarett nu, puss ;*
/camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0