Lay me to rest

Jag ligger i skrivande stund halvsovande i min säng med en plastpåse på huvudet. Idag gick jag upp klockan 5 för att åka och jobba på skolan, det är höstlov nu så de har fritids. Jag hade drygt tio barn där idag, två dryga ungar bråkade med mig i åtta timmar. den ena grät oavbrutet över saker som att pennan hade fel gul färg eller att hon inte kunde knäppa jackan. den andra slog alla andra barnen och var elak och jävlig nonstop. Jag dog, inombords. Camilla is no more!


Jag kämpar så hårt med att inte låta jobbet ta över mitt liv just nu, klockan är 19 och jag vill bara sova, men håller på och färgar håret och ska åka in till stan efter 21 och träffa Karolina för en öl. Hon är värd det, för jag har saknat henne! Enda chansen jag har att träffa henne medan hon är hemma och hälsa på, så det är bara att bita ihop och piggna till! Har godispåsen i högsta hugg bredvid mig, hoppas på en sockerkick!


Mamma och Jessica kom och hämtade mig på jobbet idag och tog med mig ner på stan och bjöd på veggolasagne på gränden, det var sjukt uppskattat ;* Min syster körde bilen ner på stan, jag förstår inte hur hon vågar! Galna kvinna. Jag kan tänka mig att jag någongång kommer köra en bil på ensliga landsvägar, men aldrig i centrum ;P då skulle jag nog krevera av panikångest!


Jag funderar på vad som är bäst - vila eller hålla mig såpass sysselsatt att jag inte hinner märka hur trött jag är!
Nåväl, till nästa gång, puss!
Camilla (som förövrigt enligt vissa barn har fula piercingar, konstiga ögonbryn och är kille/könlös)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0