saturday

Jag är helt med på Hannas idolilska, trots att jag inte såg det igår så är jag ändå helt arg och vet inte om jag kommer kunna fortsätta titta nu! Jag som precis funnit charmen med det! Sucks. Jag har precis ätit mackor och kollat på High Fidelity med L, mysig film. Igår var vi på Surrogates, med Bruce Willis i huvudrollen. Till en början påminde den väldigt mycket om Gamer, vilket jag hade förväntat mig. Lite samma stuk, men den var bra, Willis kan ju liksom inte göra dåligt ifrån sig. Jag skulle nog ge den 2.9 av 5! Spontant sådär.

L roar sig med att diska och jag borde duscha snart, ikväll bli det kanske fest med F ;* Baileys och öl står på schemat! Löksoppa ska jag få tillagad till mig, lyx som tusan!

Nej, nu är det dusch som gäller.
Puss på Big bug och alla andra ;*
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0