Stockholm i mitt hjärta

Ja hanna, jag var lite dålig igår och bloggade ingenting alls! Detta berodde mest på att jag halvsov hela dagen på jobbet och sedan stressade iväg till stockholm, där jag nu är! Jag våldgästar L, som bjuder på bio idag, awesome! Vi ska gå och se Surrogates och rapport kommer sen. Idag ska jag även klämma in en fika med F, bästisen som flyttade till stockholm i augusti och började på skola i jakobsberg. Det blir nog mysigt.

Jag missade totalt idol igår, men dör seriöst inombords när jag ser detta klipp -
http://www.youtube.com/watch?v=0t1i5wSEtbQ&feature=player_embedded

SÅ PINSAMT!! Får verkligen ont i hela kroppen när jag ser det.
Hanna, vad har du för helgplaner? ;* I miss you!

Nu ska jag rota i ungkarlskylskåpet och se om det finns frukost, sen ta en välbehövd dusch.
Puss, Camilla (bed bug)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0