Where do we go from here?

Wow, jag tillochmed drömmer att jag ligger i min säng helt apatisk och är deprimerad, vilket är ungefär det jag känner att jag vill göra. Räkningarna har börjat rulla in igen och det finns inte ens chans att jag har råd. Jag har satt mig i en jävligt knivig situation och jag blir helt kallsvettig när jag tänker på det. Jag tillochmed drömde att jag bloggade och sa att jag skulle ge upp, vilket påminde mig om att jag borde blogga.

Har sökt några jobb i Stockholm iallafall, det är ungefär dit jag vill nu. Men samtidigt vet jag inte om jag skulle palla det. Det enda som håller mig uppe just nu är ju kvällarna hemma med min familj och dagarna med mina vänner. Frågan är ju liksom om jobb/pengar i Stockholm kan väga upp för det?

Idag drar jag till Stockholm och hälsar på Ludde och pappa iallafall, lugnar ner mig lite och förtränger allt annat.
Ber om ursäkt för det muntra inlägget, haha.

/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0