wonderboy

Nu är jag hemkommen från en stört awesome helg i huvudstaden hemma hos L. Tiden har spenderats med mycket film, öl, mys och mat! Massa awesome saker helt enkelt. Träffade F i fredags och idag också, hur najs som helst att leka bajsleken och skratta tills tårarna rinner (man tar t ex filmtitlar och byter ut ett av orden mot "bajs", "bajset" osv) - Harry Potter och bajsblodsprinsen kan vara det roligaste ever!

Jag ville inte riktigt åka hem kände jag, men L har faktiskt ett jobb och ett liv som jag inte ska inkräkta alltför mycket på, som den lilla parasit jag är, haha. Imorgon är jag ledig, pga krångel med praktikavtal och grejer på arbetsförmedlingen, så ska passa på att städa lite och träffa hanna honung ;*

Jag sitter och googlar bilder på Megan Fox, som är så vacker att jag dreglar lite i smyg. Om hon vill rymma iväg med mig så tackar jag inte nej! Både jag och Hanna laddar upp bilder på snygga tjejer idag! Jag är megadödstrött, såklart, som man alltid är när man är ledig och vill passa på att vara vaken länge. Suck. Men ska krypa ner under täcket med Harry och mysa nu!

Tack L för en tjockt bra helg - puss!
Camilla Caramell



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0