- honey and the moon

jag har haft en väldigt mysig förmiddag med sonja.
vi gick upp med solen, drack te i soffan och var allmänt gosiga
sen fortsatte det ut i vida världen (aka skultuna) för att fotografera
vi hade ett stort mission igår; att hitta kläder till fotograferingen
jag och min syster fanny har WAY mycket kläder
och det mesta är höstigt och mysigt; vilket totally var temat
det var fullt av kläder i hela mitt rum, och vardagsrummet
men efter många om och men och pauser och mycket tänkade
så lyckades vi väldigt bra :) bilder kommer senare!

jag lekte modell, med mitt röda hår ute i skogen iallfall
det var awesome och jag hoppas bilderna blir lika bra som det var roligt
dock blev jag akut-plötsligt sjuk igår - inte kul men jag är van
så nu blir det soppa och te för hela slanten
och runt 13 ska jag iväg till jobbet, på vägen ska jag inhandla honung och blåbärssoppa <3

ikväll kommer camilla över, vi ska ha sleepover och äta ben & jerrys half baked
säkert titta på lite mysiga filmer och gosa ner oss i min säng
jag hoppas på svar om ny lägenhet idag men hoppas inte för mycket


PUSS/ hanna honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0