- I tripped. It's nothing.

jag tittar på Imaginary heroes, fan en av dom bästa filmerna jag vet.
det är så bra skådespel och story. jag rekomenderar den starkt till alla som inte sett den.

"Look at the stars. Same stars as last week. Last year. When we were kids. When we weren't even born. In a hundred years, no one will ever know who we were... They'll know those same stars."



http://www.youtube.com/watch?v=uUgMUYD8olU
länk till trailern.

jag och camilla ska på bio ikväll så åker och möter henne efter hon slutat "jobba" ;D
för lite mat och the ugly truth - mysighet på hög nivå.
haha, har förresten hittat massor av blåmärken på mina ben så jag måste snubblat omkring ordentligt i lördags ;D

puss/ HANNA HONUNG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0