- in my blood like holy wine

självklart sista inlägget för kvällen!

vi saknar sanna sunshine i barcelona och sjunger gamla låter om och om igen.
jag (hanna) har på mig en stor ryskpälsmössa (fejk) och mitt hår är helt klart, för tillfället
- dock behöver camillas piffas upp imorgon.
nya sockor inhandlades idag på Indiska, dom är underbara
även mango bodybutter från body shop, mums.
vi håller på att mysa ner oss i sängen till bridget jones 2 och fnittrar
jag låtsas kunna prata japanska och saknar vintern
men älskar hösten mer än någonting <3

vi vill båda hoppfallskärm, får se till att fixa det - nästa projekt kanske?
jag har sånt sug efter att resa. följ med!!!

nu börjar det bli dags för sängen, som sagt
imorgon är planen för mig; systemet sen bussen med S till flogsta för inflyttningsfest
camilla ska träffa M och förtära gratis öl, hoppas vi och bli klar med håret.

BEN AND JERRYS HALFBAKED TILL FRUKOST.

love to love you ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0