- så långt mina armar räcker

åh, jag blir så arg på dumma västerås och SF. dom visar seriöst knappt några filmer alls, och som jag väntat sååå! jag ville verkligen se Allt för min syster och coco before chanel och ingen av dom går i västerås - ILSKA.

jag får ta en mysdag till stockholm, som jag och sonja pratade om:
glida på museum och gå på bio, för bio gör sig bäst i stockholm :*

jag ska ta mig till stan också och VUC,
måste kolla upp när kurserna kommer igång som jag vill söka så jag faktiskt hinner in med ansökningarna i tid. funderar seriöst på att ta upp franskan igen, det vore awesome.

nu ska jag hämta lite frukost sen får dagen börja ta fart för allting jag gjort idag är;
vakna, och sträcka mig efter datorn. haha

PUSS! /Hanna

Kommentarer
Postat av: sonki!!!

Seriöst, stockholmsdag totally! Snart!

2009-09-28 @ 14:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0