- SöndagMåndagSång


Nu så har vi en gemensam blogg, också. enough is never enough.
jag antar att många inlägg kommer bli fulla och härliga men lika glad för det är jag.
ni kan förvänta er massor av dinseycitat och film överlag.
vi har söndersmälta minnen från nästanbarndommen, på gränsen till tonår.
vi kommer komma in på närmare presentationer men jag antar att ingen kommer läsa ändå
så det är mest för våran egen skull.
vi förtär alkohol en hel del av tiden, vi är rätt ärliga om det mesta så
ni kan förvänta er allt mellan dagens händelser - filmrecensioner - homotjafs - sex & kärleksdraveller.
kanske ett och annat tips & trix!

Puss/ Hanna, med Camilla brevid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0