- the ugly truth

helmysig kväll med bästa camilla.
för blev det mat på gränden och vi åt förvånansvärt mycket. heja tjocka tjejerna! ^^
sen gick vi ut på jakt efter en bra ny halsduk till mig utan större framgång
dock en ny tröja från gina som är jättemysig och fin.
sen blev det bio för hela slanten.
vi såg the ugly truth med gerard butler som är drypande sexig
både jag och camilla kände oss ovanligt hetro.
den var mysig, inte så mycket mer än vad man förväntar sig av denna typ av film
förutom hur otroligt snygg Butler är! RRRRRAOW!

vi har också fått insikten i hur störda vi i vårat gäng är, utan att vara medvetna om det
förens det kommer in en ny i gruppen som kan uppmärksamma det
men jag tror camilla kommer skriva mer om det ämnet så jag lämnar det till henne.

det verkligen höstregnar ute ikväll och hela min kropp fylls med kärlek.
det här är verkligen min årstid, och nu har jag ett par bättre höstskor (som jag gick in idag)
så jag kanske inte blir allt för blöt om fötterna i år

Här är en bild på nya tröjan också, inne i biosalongen där jag totally bytte om till den haha.

Justja, när jag gick på toa efter bion så var det kö och när en tjej kom ut ut toaletten jag gick in i så såg jag att toasitsen var uppfälld... Mysterium! hon såg totally inte ut som en transa, för jag slängde en extra blick på henne efter det. jag tror lätt att hon bara var uttråkad och testade nya tekniker att gå på toa.
men nu är jag färdigbloggad för dagen tror jag, resten är camillas.


YOU KNOW YOU LOVE ME
XOXO/ HANNA HONUNG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0