Dealbreaker

Jag är så jävla kräsen, har jag insett! Försöker underhålla mig på jobbet och spanar runt på folk. Jag är verkligen allergisk mot folk som inte kan skriva ordentligt! D e inte ok med folk som skriver såhär mkt förkortningar lol! Det är fan en dealbreaker! Sånt kan jag inte leva med. Det är okej till en viss gräns!

Sen har jag stora problem med folk som inte kan ta emot komplimanger heller. Hur kul är det att säga att någon är snygg och få svaret "nej" tillbaka? Okej - om du inte tycker att du är snygg, uppskatta att någon annan tycker det och säg "tack" istället! Jag brukar svara ett glatt "ja" eller något liknande - because I'm awesome. Det är ju bara kul att andra människor också lägger märke till det, haha.

En annan grej är folk som medvetet gör folk obekväma, typ påpekar något om en person, och fortsätter trots att man ser att personen i fråga bli generad eller fett obekväm! Eller bara gillar att provocera. Lär dig läsa av människor!

Svartsjuka orkar jag inte ens skriva om - så onödigt tycker jag att det är!

Vad har du för dealbreakers?
/Bitter singelkvinna, 20
C

Kommentarer
Postat av: sonki!!!

Im totally with you lady!

2009-09-30 @ 18:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0