- Girls night in


åh, jag kunde inte somna igår så det blev film och idol på tv4play
fan vad jon är bäst, man blir ju nästan stolt över västerås ;D
jag hoppas och tror han kommer gå långt i idol
men inte för långt, för dom som vinner är ju aldrig bäst

morgonen börjar med samtal från grekland
eftersom jag inte var helt sugen på att vakna av mig själv
mamma ligger och vid havet och myser.
jag är aningen avundsjuk och så suuuugen på att resa
barcelona ligger högst upp på listan men så många ställen ropar mitt namn
jag måste fortsätta jobba så jag kan spara mer pengar till resor
men just nu börjar jag bli sjuk och det är fan inte pepp
jag vill ha tevespel och varm choklad
måste införskaffa mig det

tjejerna kommer iallafall hit idag så det blir vin och film, tror jag
så det blir pepp eftersom mina vänner är bäst i värlen

XOXO/ Hanna Honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0