heja vin!

ja, jag måste ju överträffa hanna och skriva ett första inlägg som knäcker hennes! eftersom att jag är lite mer awesome. vi sitter och kollar x-men, dricker vin och funderar på vad vi skulle tycka om varandra om vi träffades nu och inte kände varandra. jag tror jag skulle tycka att hanna var härligt impulsiv, bitsk och som jag gillar att beskriva henne - ologiskt logisk! hanna hade en tanke, som hon glömde bort, haha. classic vinkväll! NU kom den - om vår blogg skulle heta Totally awesome, vem skulle då vara totally och vem skulle vara awesome av oss? ;D det återstår att funderas på.

idag har ungefär detta hänt - jag vaknade upp någonstans i stan som inte var i min säng, blev bjuden på frukost och funderade lite på hur lättköpt jag egentligen är? eller slö kanske. kom på en ursäkt för att gå tidigare från jobbet, men den behövdes inte ens. mina chefer skulle åka till stockholm vid 13 och kolla på kvarteret skatan så jag fick sluta då - sweet! träffade hanna och syster, köpte hårfärg (extremt spännande, på hannas begäran), gick på systemet och åkte hem till vårvägen.

hannas dag såg ut som sådan (a guesstimation, cuz jag var inte riktigt närvarande) att hon vaknade, gick upp och skulle åka till academedia för sin religionslektion. visar sig att hennes lärare var sjuk idag, när hon skulle lämna in sin uppsats så hon stannade kvar och pluggade lite med några klassisar! sen unnade hon sig en lunch på stugan, som hon bittert fick ångra eftersom hon ätit dåligt på sista tiden och nu satte i sig denna extremt smaskiga måltid, så det slutade såklart i illamående.

kvällen spenderades framför idol (heja JON!) med mys och luftisar med ost!

imorgon fortsätter hårfärgandet, får vi anta.
mitt inlägg var waaay längre så vi kan lugnt påstå att jag vann över hanna. LOSER.
camilla ftw!

puss och smakbit av knäet
camilla (med hanna sjungandes bredvid mig, heja vin!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0