How about the power to move you?

"How about the power to kill a yak.. from 200 yards away - WITH MINDBULLETS!!"

morgon på jobbet och har peppat tenaicous d hela vägen på bussen. jag har drömt galna drömmar hela natten (bland annat om L som hade dreads och en flygande cykel), så nu är jag inte alls utvilad. sov en halvtimme längre och kom lite sent till jobbet, vilket inte gör något för jag är ensam här på morgonen. borde se till att inte fastna allt för länge vid datorn idag eftersom jag har städning att göra! min chef kommer in vid 11.30 så då borde det se ut som att jag har sysselsatt mig lite iallafall! sen blir det en tripp till UM och antagligen hem till hanna efter det. om inte S har paxat henne först!

antar att det blir någon timmes sysselsättning med mafia wars och webcomics nu i vanlig ordning.
och wonderboy på youtube! jag ska gifta mig med jack black en vacker dag.
puss /camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0