Humungous mancrush, dude!



Som hanna nämnde i föregående inlägg så såg vi ugly truth idag och gerard butler gjorde hela filmen. jag menar, jag som har en förkärlek till kvinnor tittade knappt ens på katherine heigl utan kunde inte slita blicken från denna sexiga manly-man! Han fångade våra hjärtan i PS. I love you och han blir bara bättre och bättre!

Sen missade vi självklart precis bussen och fick spendera en timme inne på donken, där det pratades interna skämt och hur jag på sista tiden märkt att när jag börjat umgås med nya människor så påpekar de ofta hur störd jag är, något jag faktiskt aldrig märker av annars när vårt gäng umgås, eftersom alla är antagligen lika knäppa! saker som fobier och spontana tankar, hur man bygger en tunnelbana eller hur ofta man skulle få stånd när man är kille är tydligen inte normala samtalsämnen! typiskt "tjuvlyssnat" citat från mig hanna under kvällen, då vi diskuterade om män inte också funderar på hur ofta de skulle bli våta om de var kvinnor, och sen insåg vi att det kanske inte var rätt tankegång -

Hanna "eller ja, våt och våt, man är ju liksom aldrig helt torr"
Camilla "nejnej, haha, jag ser det framför mig, ew!"
Hanna "som sandpapper!"
Camilla "...JAG TOG PÅ SANDPAPPER IDAG! :D"

vi undrar hur ofta folk hör oss och lyssnar på oss, vissa av våra samtal ryckta ur deras sammanhäng måste ju uppfattas som helt störda! men det är bara roligt, då får folk något att prata om! nu ska jag glida runt en liten stund innan jag somnar.

tack för idag, hanna honung ;*
/camilla, som vill att hanna ska börja kalla henne candy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0