take me home or take me anywhere

haha, bloggen! första nyktra inlägget, jag vinner med det också hanna! sitter och färgar håret för femtielfte gången och ger snart upp. det är därför jag aldrig är blond, jag har inget tålamod! it's taking like - forever. ikväll vill jag ha öl, men eftersom min mobil jävlas och jag inte kunnat få tag på någon så vet man aldrig hur det blir. alla mina chicas är utomstads nu, så jag får sysselsätta mig själv! ;P dvs för tillfället, tvätta och färga håret ;P

allting är lite kaos nu, jag borde kanske öppna dendär påminnelseräkningen från tele2 och styra upp det, men sålänge den är stängd så existerar den inte. så fungerar det i mitt huvud! efter flera månaders arbetslöshet och fattigdom så kommer man på små saker man kan göra för att hålla ångesten borta och förtränga saker som att inkasso är farligt nära!

kom och rädda mig, ta mig härifrån - take me home or take me anywhere!
puss, camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0