working hard or hardly working?

och medan hanna är hemma och slår sönder både sig själv och koppar så sitter jag på jobbet och gör ingenting vettigt alls. min ena chef har jobbat natt och kommer in vid 14 och min andra chef är på arbetsprövning till 14.30 och det resulterar i webcomics (http://explosm.net/comics) och flera timmar med mafia wars på facebook, haha. L hetsar mig och jag måste ju komma ifatt henne och levla snabbt som tusan! funderar på hur dagen ska styras upp efter att jag "jobbat" klart, hanna frestar med bio men funderar på vad som egentligen är ekonomiskt bäst för mig, haha. Det kommer betyda - låna pengar till mat och biljett. Men jag behöver fylla mitt liv med lite såna saker ändå, så jag kan förtränga allt annat som jag inte har makten att förändra. mitt hår är dessutom helt förstört efter helgens färgningar. helt hemskt är det! anyways (anywhy?), puss /camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0