- but this don't even feel like falling

Hockey var roligt, nästan lite extra roligt.
Jag vet inte exakt varför men kanske för att jag tittat mer på sport i år, igen.
Jag har mina säsonger och kan fortfarande inga regler -
jag tycker helt enkelt bara det är roligt och nu fick jag några nya favoriter.

Imorgon ska jag först träffa camilla & jenna
sen ska jag ner på stan och köpa alkohol
och såklart möta upp mitt vinsällskap, liza ;D
Känner mig pepp på vin, funderar på att köpa lite ost & kex
sen blire sex and the city och drinking games.
Bland annat för att "fira oss, som dom slagna hjältar vi är"

PUSS OCH GODNATT


Gravity can't forget
To pull me back to the ground again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0