- det är ju kärlek

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7676607.ab

Nu är det andra gången jag blir tårögd idag.
Så jävla fint alltså,
speciellt efter att ha sett det hemska klippet på en kvinna som kastade någons katt i en spotunna nånstans i englad om jag inte minns fel.

Första gången jag blev tårögd idag var mycket underligt.
Det var när jag såg att Foki hade vunnit chickaste bloggerskan
och jag blev så glad för hon verkade så glad.
Typiskt.

Nu ska jag laga lite mat tror jag minsann.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha naaaw. söt att du snyftar till Foki. ;_;



hmm nu när jag läste din blogg så vart jag sugen på blåbär. ska nog köpa.



puss! :D

2010-08-26 @ 19:02:10
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: camillZ0r

JAG DÖR FYFAN VAD GULLIGT!!!!! </3

2010-08-27 @ 10:11:17
Postat av: skurken sören

Ååh, finaste! Fy så fint! Med kissen och så.



Puss!

2010-08-27 @ 10:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0