- king without a crown

jag orkade verkligen inte gå ut igår
trots att jag försökte komma igång med tankesättet;
du flyttar snart, ta vara på det!
note to self - såna tankesätt funkar inte.

jag fick bara halvpanik och blev matt,
höll på att somna när jag skulle göra en macka
sen när jag går och lägger mig - NOTHING.

men jag drömde sjuka drömmar både inatt och igår.
inatt så gick jag runt och träffade mig själv i olika åldrar
men jag förstod inte att det var jag förens den andra personen började tyna bort
och blev en del av mig, det var sjukt
och sen när jag hittade den sista hannan så försvann gravitationen
och allting försvann ut i rymden och vi dog.
YAY.

Kommentarer
Postat av: skurken sören

hah men gud vilken sjuk dröm! den vill jag gärna höra mer om!

2010-08-17 @ 13:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0