- let's go again

NU tar jag upp bloggen (kanske) på riktigt.
För att låta er, mina kära vänner, följa med på vad som händer
efter min flytt från min hemstad Västerås till Kristinehamn.

Första dagen avklarade, jag har snart bott här i en hel dag.
Den du! Jag vill försöka komma ihåg hur stort allt känns
för om jag blir kvar är jag rätt säker på att skolan, staden, elevhemmet
kommer kännas rätt litet och svårt att gå vilse i.

Idag har jag varit nere på stan med två tjejer i klassen,
båda nya i staden också. Jag har hittat tre pubar!
och bowling så vi får se om jag lyckas styra nåt sånt.

Tog en fika och har hittat mataffär och apotek.
Hanna - Kristinehamn, 2-0

Kommentarer
Postat av: skurken sören

Ja jag tänker då kolla med jämna mellanrum efter uppdateringar!

2010-08-24 @ 07:05:46
Postat av: Maddidi

Hihihihihi...



pususuuss

2010-08-24 @ 17:06:09
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0