- lista snodd av http://sarase.blogg.se/

lista snodd av http://sarase.blogg.se/


Du heter:
Hanna
Smeknamn: honung, donnie, clementine, du!

Låt som när du är ledsen sörjer till: brandi carlile

Beroende av: mobil, vänner, läppsyl

Vad tror folk om dig? att jag är elak.

Stämmer det? rätt så bra.

Vad får du oftast komplimanger för? förut var det alltid mina ögon.

Hur imponerar man på dig? väldigt enkelt; partytrick eller onödiga fakta funkar alltid.
Brukar du skratta för dig själv? alltid.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "13! :)"

Var bor du? Västerås för stunden men flyttar på söndag.

Trivs du där? Love it men vill inte bo här föralltid.

Hur svarar du i mobilen? "hallå?"

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: vi pratade mest om flytten och allt innan.
Antal timmar sömn inatt: 8 timmar, dendu!

Sov du ensam: yep.

Brukar du komma i tid: ja, dock inte till tråkiga saker.
Hur känner du dig nu: ALLA KÄNSLOR!

Vanligaste färg på dina kläder: svart tror jag minsann, eller blå?

Vad tycker du om fötter: praktiska dock cepe.

Vad saknar du: Lugnet.

Hade du en bra kväll igår: ja, det skulle jag säga.

Favorit dryck på morgonen: vatten, juice eller oboy.
När brukar du oftast gå och lägga dig: jag går och lägger mig tidigt men somnar sällan innan 2.

Är du blyg? ibland.
Sysslar du med någon idrott: promenader? förut gym också.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jamenvisst. if you can dream it - you can do it.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ha sex, runka och pissa enkelt utomhus.

Är du nöjd med ditt liv: jag ångrar inget.

Är du bortskämd: utan tvekan!
Vad gör du i morgon: imorgon är det hockey!!

Vad är det värsta du vet? när man blir sviken, eller besviken. och att känna mig begränsad.

Har du bra vänner och äkta vänskap? jag har flera väldigt viktiga, underbara vänner.

Vad är det finaste du fått? jag vet inte. oändlig kärlek av min mamma
En speciell dag du minns: 16 oktober 2009

Du samlar på: filmer och kläder,

Vem ringer du när du är arg/ledsen: liza, camilla, mamma eller kanske sanna nu?
När grät du senast: nyligen. gråter väldigt lätt.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: inte ta csnlån och resa.

Vill du gifta dig: inte just nu.
Vill du ha barn: inte just nu.

Är du musikalisk? nja.

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller om jag är bakis; läsk!

Bor dina föräldrar tillsammans: nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja.

Biter du på naglarna: ibland, när jag glömmer klippa dom.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0