- oldie but goldie


resten av dagen har varit bra.
jag har "lagat" mat för första gången i köket nu;
knäckemackor med grönsaker & yoghurt med blåbär.
Det var hur gott som helst.
Fattar inte men yoghurten här är så mycket godare.

Sen har jag hängt lite i allrummet
men drog mig tillbaka för kvällen med godis och film.
Fick även jättefina blommor från min familj levereande hit <3
NI ÄR VÄRLDENS BÄSTA.
Tack Mamma, Sacke, Fanny, Jimmy & Theresa ;*
Och för alla grattis jag fått på sms och facebook
och dom som hälsat genom min lille mamma till mig
även av madde-kladd på hennes blogg
http://tanyk.blogg.se/

Jag åt förresten så mycket godis att jag fick ont i magen
men antar att man får göra det på sin födelsedag!
Imorgon äre sovmorgon som gäller.

Puss


HANNA FÖR EXAKT ETT ÅR SEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0