2010 April-Juni

April


Jag hängde i skultuna, där det plötsligt blev vår efter enorma mängder snö


Jag och Freddie promenerande i solen till Camilla. Old school.


Blev bjuden på Tommy Körberg. Sjukt bra.


Firade Liza, och myste med katten <3


Jordgubbar i solen med Sonja = oslagbart!


Många promenader med Liza


Hängde med världens fånigaste bästisar ;**


charmigaste tjejen på valborg!

Maj


Fina tjejer som röker från mitt sovrumsfönster


Kalas hos madde, det bjöds på god mat och drinkar till alla <3


Kollade på skräckisar med Theresa, eller vem det än är under masken ;P
Vi åt tonvis med saker, troligen allt som går att äta.


efter bio med Elin så blev jag frälst av himlen, som såg handmålad ut.


första alkoholen som förtärdes i vasaparken med camilla på en tisdag kl.15
Firande sonja ute på de gröna kullarna.


Åt mycket på MAX dessa tider också. GÖTT!!!


KOM TILL MIG!! DU ÄR MIN VÄN!


Madde & jag lekte med djur och åt massor med mat, glass och drack saft.


Gick och såg Magnus Betnér. Suveränt. Tack syster.


Fick virus på balansnerven och bestämmer mig för att karulsell med madde
var en bra idé tills madde fick bära hem mig och lägga mig på soffan.

Juni


drack appeltinis


dansade svettigt in juni hos liza


många hemlighetsstämplade kvällar med mycket folk.


plockade favoritblommorna med mamma <3 bäst.


Åkte till örebro och hängde med sandy och hennes lille hund i ett par dagar.


hängde med flogstagänget och det spelades brännboll, jag var domare trots protester
då jag inte kan regler eller poängen med brännboll men det gick bra ändå. drack mest.


nattliga promenader över vallbybron.


ursäkta, men vart är alla glada studenter?! nåväl. vi har kul iallafall.


hälsade på i k-hamn. måttligt förvirrande såhär i efterhand.


efter många onyktra nätter släpade jag mig upp för dessa trappor.


våfflor med dumhuvudena <3


grillade en hel del med min bror + familjen. skam den som ger sig!


dödsvärmen vann så vi åkte till vattnet. dog ännu mer.


bror fyllde år, firades med tårtor och kakor och paket. han fick en älg av mig.


badtunna + vin + skräckis + sleepover.


Kommentarer
Postat av: Kladd

oooh Magnus Betnér, skitbra!



och jordgubbar. sommar. röka i fönster (eller din mysiga balkong)... åka karusell! (blandade könslor, naaw.)..

ropa på djuren... kalas och fest och natuur...

wiie.



wonderful

2010-12-22 @ 00:27:30
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0