2010 Januari-Mars

Januari


Starta året med att pussas med Sandy


Jag och Sonja åkte till Flogsta och pyntade virres rum med Joanna


Sanna kom hem en sväng över sin födelsedag


Hängde med Liza <3

Februari


Jobbade sista månaden på Foldy


Festade med mimmi hos madde med hennes vänner


Hängde med Stefan i Stockholm med Camilla och Willy. Maskinen spelade.


Party med Camilla nonstop <3

Mars


Festa festa festa med bästa tjejerna


Odödliga på Pitchers


Albin visade upp sig igen i Västerås. HEEEEJ!


earth hour med mamma och sacke. mys!


Slog sönder knät på Camillas 21årsdag och mitt nya motto kom; det är kul så länge det läker.


Världens bästa katt flyttade in! ;* ;*

Kommentarer
Postat av: kladd

hihi. kul med bildisar äntligen..



pussen sa tussen



:D



2010-12-16 @ 21:21:36
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: Maddäddää

Meera bilder vill vi ha! Jag vet inte var du pysslar med annars ju stackars mig



Pusss!!!!



2011-03-20 @ 17:41:15
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0