- From far, far away

Idag på jobbet tänkte jag oavbrutet; klockan 13 slutar jag, snart. snart. Snart!!
Nu är kah trött, efter en veckas jobb och dags att ladda batterit för imorgon.
Det var en spännande kväll, umgicks med madde och asiater
så nu är jag assugen på att åka till bangkok.
Det blev engelska hela kvällen, vilket var intressant.
Mimmi var med också och det var mysigt ;*

Förlängde håret idag, nöjd! dock i dagsljus så är det olika färger men jag är nöjd.
TACK JESSICA.

godnattpuss.




ps, det enda jag vet säkert - sanna
So what if nothing is safe
So what if no one is saved
No matter how sweet
No matter how brave
What if each to his own lonely grave


I don't want to live without you
:*

Kommentarer
Postat av: sanna solsken

iiiiihh vad fiiint det ser uuuut!!!!!!!!!

hur ska jag fa se det i dagsljus, undrar man ju nu..



bejbi, jag kommer in pa msn sen, kommer du vara dar da? saknar dig :*

2010-02-06 @ 16:13:15
URL: http://alexkidd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0