- New

Mitt inre känner egentligen för att slå runt som fan ikväll.
Peppa med 80-tals rock och fixa till mig och ut och göra natten
men kroppen säger; TE! och fotbad. Ungefär.
Men jag har dammsugit, handlat och hängt lite på stan idag.
Jag tycker det är framsteg, dessutom har jag fått veta att jag ska jobba nästa vecka
så att återhämta sig och ladda på med kraft kanske inte är helt fel.
Kroppen är svimfärdig och sliten redan nu av tanken.
Det känns dock ansvarsfullt att stanna hemma ikväll.

Dock så är jag avundsjuk på hänget hos liza ikväll
men det blir fler kvällar, fina vänner ;*

Jag har äntligen köpt schampoo också. DENDU!
Jag är en velig person när det kommer till sånt, så jag kan stå inne i butiken i en halvtimme
och bara lukta, läsa och titta på flaskorna utan att göra ett val.
Det blev Dumb Blonde, Bed Head



Ha en fin fredagkväll alla friska människor!
Slå runt åt mig också. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0