- sick and tired

Dödssjuk. Noll ork. Hopplös.
Försöker äta äcklig medicin som jag inte kan svälja.
som ska smaka körsbär/choklad och jag avskyr smak/lukten av låtsas körsbär
och banan. låtsasbanan är det värsta jag vet, och viol. bläe.
Kan inte äta, sova, svälja och har ont i hela jävla kroppen.
Jag hatar allt. jag ger upp. jag orkar verkligen inte mer. alls.
om jag blir sjuk mer innan sommaren dör jag fan. jag orkar inte.
orkar inte alls.
Jag kan omöjligen förtjäna att vara sjuk såhär ofta.
Hur fan kan det vara rätt?

visserligen har jag blivit piggare för tidigare har jag svimmat av att försöka hålla i datorn typ.

nu ska jag gå och fortsätta dö.
OM jag blir frisk ska jag äta maxburgare.
helt ärligt, jag skulle äta vadsomhelst just nu; kebab? visst. fisk? fine!
jag är så hungrig. jag åt sist i tisdag och då spydde jag.
förutom att jag till och från har fått i mig isglass, te eller liteliteLite jordgubbskräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0