- we were almost young

När jag fyllde 20 år så fick jag ett album med gamla bilder som min syster gjort om till polaroider
mest bilder på mig som liten, liten tjej och jag blir väldigt lycklig av dessa bilder.
Speciellt eftersom dom allra flesta är från landet där jag är uppvuxen
och det är den bästa platsen i hela världen
så idag känns som en bra dag att kolla på dessa bilder då jag har ångest.
Dumma framtid, lös dig.
Bjuder på en, som är tagen på en av mina favoritplatser.
TACK SYSTER.



Jag saknar Sandy också, hoppas vi ses snart :* :* :* :*



Kommentarer
Postat av: sanna solsken

iiiihh lilltussis!!!! jag saknar dig så jävla mycket!! kommer åka till sabadell om en timma och vara där hela dagen imorgon, ring mig en signal om du har tid att skypea nånting. eller jag kommer väl förmodligen vara inloggad hela tiden men jag antar att du ska jobba.. isåfall hoppas jag att vi åtminstone kan höras i helgen! älskar dig :***

2010-02-24 @ 21:27:37
URL: http://alexkidd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0