- when i wake up

Jag tog en två timmars sovmorgon idag men det känns inte alls.
Kan knappt hålla ögonen öppna och vill bara krypa ner i sängen igen,
vilket jag starkt överväger. dumma sömn!
Jag är superpepp på helgen då jag och min BFF ska till debaser och lyssna på maskinen
och även höra mrtn sthlm beat så det känns roligt.
Sen att det är fredag imorgon gör att jag dör lite av lycka inombords
speciellt eftersom jag fått några glada nyheter.
Jag skulle egentligen på reggaespelning imorgon men får se hur det blir med det.
I skrivande stund känner jag mer för att ladda batteriena och ta det lugnt.

Usch, nu börjar jag bli hungrig. Dags att gå till jobbet ändå kanske!  ;* ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0