- We'll grow old together

Idag kan jag prata, det gör mig glad.
Ännu gladare är jag över att jag fick sällskap av en söt liza
som så gärna ville passa upp på mig och hjälpa mig med allt ;* ;*
Du får en guldstjärna av mig, en extra stor.

Jag ska måla naglarna imorgon, stora planer
men jag hoppas verkligen att jag ska lyckas äta.

Nu ska jag titta på Magiska Systrar på 3an, som jag tyckte om när jag var liten.
Dessutom är Joni Mitchell - A case of you med i den filmen, och det tycker jag om.
Flera bra låtar med i din filmen faktiskt

Godnatt

ps, jag saknar dig men vet inte hur jag ska säga det
vågar inte tala sanningen just nu
men jag tror jag behöver mer än såhär. ds



Kommentarer
Postat av: Tanyk

puss

2010-02-16 @ 19:09:14
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: sanna solsken

inte så överdrivet aktiv blogg det här alltså. frågan är ju när vi ska skypa igen? saknar din röst hanna honung. puss!

2010-02-21 @ 01:49:24
URL: http://alexkidd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0