- Allt är inte guld som glimmar

Nyåret firades in i goda vänners lag.
Jag och Camilla började kvällen med att fixa oss och ställa ordning lite.
Sen när folk började droppa in så blev det tacos sen övergick detta till alkohol.
Vi gick ut på parkeringen vid tolvslaget och pussades allihopa.
Det känns bra med ett nytt år, jag har inga direkta löften eller mål
men lite saker jag vill få gjort och försöka satsa på.
Jag hoppas väldigt mycket att jag ska få börja plugga så jag slipper pendla till skultuna.
Det tar så mycket energi, alltså psykiskt mest.
+ att det känns ju inte helt värt att ha en lägenhet i stan om man tillbringar all tid där.

Jag har börjat tröttna på vintern, eller mest längtar jag till våren nu.
Att kunna röra sig obegränsat och utan 10 kilo kläder.
Jag ska försöka ta mig till örebro så fort jag kan för att hälsa på Sandy.
Och hennes katter, som jag aldrig träffat. Hon borde aldrig göra mig till gudmor eller så, haha.

Idag ska jag på hockey med kusin, trots att jag är sjukt slö och vill mest sova.


JAG OCH CAMILLA PÅ NYÅR. MATCHYMATCH.


SANDY <3 HANNA

igår myste jag med jonna, vi dippade grönsaker och chips
vi hade också nötter och vindruvor och tittade på film hela natten
tills vi somnade till sex and the city-filmen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0