- Better

Idag har varit en fin dag förutom att den började med att jag vaknad av att jag grät.
Alltid jobbigt. Det är värre än när man vaknar av att man skriker, usch.
Men sen ringde jag mamma och dom var inne i stan så mötte upp dom
och gick och lämnade in min mobil, IGEN. idioter.
Justja, jag ramlade omkring idag för första gången i klackar på vintern
eller överhuvudtaget tror jag, det gick bra men jag får sakta i klackar
eller det gör jag ju alltid? försiktigt gick jag iallafall ^^
Men en halvtimme på stan var trevligt men sen ville jag bara hem.
För min huvudvärk is killing me, not so softly.

Sen åkte jag hem och skvallrade med camilla
och liza kom förbi. Vi åt gott med;
kex, ost, vindruvor, vitlöksbröd, nötter, morötter och dipp.
Drack fruktsoda och vatten, jävligt najs med en vithelg.
Och mys med bästa bästa liza i världen ;*

Sen när liza sprang iväg på egna äventyr så hoppade jag in i duschen.
La anstiktsmask, hårinpackning och rakade bena - DEN DU!
Jag gör inte sånt, jag tror att jag faktiskt är kvinna nu.
Eller "in the making" iallafall. Det är spännande och roligt.
Vem vet vad resultatet blir?
Nu har jag lindat in mig i den mysigaste filten och ska fortsätta mitt maraton med himym.

Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0