- BIO ÄR DET BÄSTA JAG VET

Jag har tydligen tagit en lite bloggpaus den senaste tiden
eller egentligen har hela jag bara tagit en paus från allt och bara jobbat.
Har haft en riktig jobbvecka, inte skrivit dagbok på sidan om heller nånting.
Jag har haft en del ångest för jobbet, för första gången jobbar jag enbart för pengarna
och det trivs jag inte helt med men tog en paus från mitt vanliga jobb
och testade inventera med camilla och hennes syster på lindex.
Det var roligt, bara strumpbyxorna som var bråkiga men vi fick mackor och det var gott.
Sen gick jag och camilla och skulle dela en pizza men något helt uppochner hände;
jag åt mest av oss, camilla åt typ en kant mendans jag åt nästan allt, vilket är HELT tvärtom.

I helgen ska jag ha en vithelg och den ska jag tillbringa med bio bio och mer bio
det ska bli jätteroligt, hoppas jag. Hinna skvallra lite med sonja som jag knappt hunnit träffa.
http://nattrafiken.blogspot.com/


Nu blire dusch och fixning för hela slanten, vi ses inte i dimman
utan i biomörkret ;* ;*


ps, jag är så glad över solen som skiner idag, trots allt snökaos! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0