- I krig och kärlek är allt tillåtet.

Jag och Joanna tittade på Yes man häromdagen.
Då vi insåg hur sjukt lika Zooey Deschanel som medverkar i filmen
och Katy Perry, som pussades med tjejer (ni vet)



VEM ÄR VEM - VEM VET!
VEM ÄR APAN?!

-

Var också på bio igår och idag; avatar (5/5) och sherlock holmes (4/5)
dom var helt fantastiska, jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag vågar inte ens ge mig in på att prata om Avatar, planeras en resa till uppsala för 3D
och Sherlock hade dom bästa slagsmålsscenerna ever kanske; loved it!


puss

Kommentarer
Postat av: Skurken Sören

wow, otroligt lika!

shit måste se avatar, snaaaart!

2010-01-07 @ 12:56:03
Postat av: sanna solsken

aaaahh men guuuuuud da are ju darfor jag kande igen henne sa mycket nar jag sag filmen!!!!

2010-01-07 @ 18:10:52
URL: http://alexkidd.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

Helt sjukt lika är de!!!!!

2010-01-10 @ 10:05:25
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0