- I'll get my feet back on the ground

Sanna har varit hemma över helgen, eller hon är fortfarande hemma men jag kommer inte träffa henne mer.
Känns lite sorgligt men jag bokar en resa i mars så det är lugnt, allt är chill.
Det har varit så skönt at umgås med henne, även fast vi slåss och skriker.
Jag var inte ens rädd för hennes hund, eller Roger. haha.
Det har varit fint; med födelsedafsmiddag med hennes familj. mysfilmkvällar med chips och godis.
Gått igenom massa kläder, jag hittade några gamla guldkorn som fick följa med mig hem.
Galna bilturer, skrikandes till musik i 40 km/h och äta! äta! äta!
Ventilera. Fast det var som igår, sanna. det är inte alls som fyra månader.
så nu känns det pepp att jobba ihop pengar, för resa ;*

Ikväll blir det alkohol, jag ska nog sova en timme eller nåt innan jag börjar fixa.


COME TO ME AGAIN



i'm a lost soul, i've lost all control

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0