- just gotta let it go

Sjuk sjuk sjuk - det är min melodi det.
Jag skulle verkligen behöva jobba men kan inte andas/svälja/hosta för halsen är helt trasig.
Men fett värt det, för det var awesome i flogsta och jag skulle ju blivit sjuk ändå
eller jag var ju sjuk innan, haha. Alltid sjuk.
Flogsta bjöd som sig bör på kaos, fest och mys.
Nu var det även
  • Några spännande kindpussare från Italien där
  • Dryg snubbe från Lidingö
  • Flera fina västeråsare
  • Ockuperad toaletter
  • Flogsta vrål i massor av snö på taket
  • Igor blev mördad
Jag och sonja försökte också avgöra om det var salt i en behållare genom att lukta på det.
Inte så man kollar om det är salt, man smakar! Vilket vi kom på efter ett tag.
Vi hann också in till Uppsala centrum en sväng också och turistade oss.
Jag älskar flogsta, när vi skulle åka hem hann det bli mörkt (alltid mörkt nu, ge mig vår)
och alla balkonger lyste som stjärnor när vi väntade på bussen.

Idag ska jag spendera dagen med filmer, och honungste.

Puss ;*


ps, camilla upplyste nyss mig om att "vi är inne på vårat fjärde årtionde.
då vi har levt under 80-talet, 90-talet, 00-talet och 10-talet! Om än lite!"

- Detta är enligt mig mycket sjukt och jag förstår inte.
Borde inte vi vara 40 år då? ds.

ps2, freddie vill att jag ska nämna att det tydligen var han som insåg hela saken med årtiondena
så nu vet alla som inte kommer läsa detta inlägg två gånger det! ;D vi alla visste ju att detta inte kunnat komma från camilla hela naturligt så myseriumet löst ds2.

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Tackar! ;)

2010-01-10 @ 18:19:13
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: moa

underbart av henne. nu känner jag mig snorgammal! :P

2010-01-10 @ 18:39:52
URL: http://moa.gyt.se
Postat av: Anonym

Jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-10 @ 19:35:37
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

usch! krya på dig :)

2010-01-10 @ 19:43:09
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Freddish!

Inte för att vara den som är den,

mendet var jag som upplyste Cammila först om det här

med antalet decenier! Så det så! Rätt ska va rätt. Inte alltid lätt som en plätt, men ändå!



Puss :*

2010-01-16 @ 12:03:55
Postat av: Freddish!

Hahaha schysst! :D

2010-01-21 @ 08:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0