- She's simple but deadly

Idag ska jag pallra mig mer på stan, och trotsa denna sjukdom.
Möta upp en person som kallar sig ... CAMILLA och fixa lite mer pengar och alkohol.
Sen ska vi hem hit och laga mat och leta skolor till hösten, peppen är hög.
Jag mår illa just nu för jag åt mat igår och idag åt jag macka och fil till frukost.
Kaos i magen! Men kroppen kommer vara tacksam när den kommit över chocken.
Ikväll ska vi möta upp Liza och en hemlig gäst, får se hur det går.

Det är lite varmare ute, bara -8° men det är helt fötrollande utomhus.
Heeelt vitt och fint.  Igår kunde jag inte ens se husen på andra sidan vägen.
Jag ska till arbetsförmedligen på måndag, då jag tror jag blir av med mitt jobb nu.

Allting ordnar sig ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0