- the shores of freedom

Idag blev jag kallad till jobbet och jag har inte råd att säga nej
så jag var där utan lunch, och orkade verkligen inte laga mat när jag kom hem förens vid 20.
Jag skulle egentligen träffat camilla idag men det blev ju inte så nu
men hoppas jag hinner träffa henne imorgon eller i helgen nånting
annars kommer jag så besvär, för jag känner att jag behöver IRL skvallra med henne.

Jag har lite ont i benen efter att ha jobbat, har ju nästan inte jobbat alls på en månad
+ att idag stod jag och hoppade och dansade extra mycket
på grund av kylan och hungern men märkte att han som äger företaget
(som aldrig är där) var där och stod och tittade på mig.
Han undrar nog varför jag dansar istället för att jobba, haha. Typiskt!

Imorgon jobbar jag också, sen hem och duscha och trixa.
Ska försöka ta mig till landet sen ;*

jag längtar efter våren, ljuset - friheten.

Kommentarer
Postat av: Maddis

du lill tussen, hur klarar du av hyran utan att jobba på en månad??? :O



puss

2010-01-31 @ 16:12:53
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0