- heart songs

Idag känner jag mig väldigt vilsen.
Jag är fortfarande sjuk, och har ångest. Dålig dag.
Min lägenhet är fylld av känslor och tankar, som går runtrunt
och bara kommer tillbaka. Känns lite som att drukna i tankar.
Jag och Sanna pratade om att jag kanske skulle komma ner till barcelona ett tag.

Jag har alldels för mycket tid och för lite ork när jag är sjuk.
Jag är född på en fredag så kollade upp vad det har för betydelse,
både Sanna och Sandy är också födda på fredagar och hittade dethär:
Fredagsbarn är goda och givmilda. Den som är född på en fredag,
är kärleksfull och trofast, förstår att skapa ett lyckligt hem och har i regel tur med kärlek.

http://www.familjeliv.se/Forum-5-90/m26033394.html

Gammal musik får ny betydelse idag också,
så mycket nya känslor och ingenstans att fly.
Gör mig frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0