- blue lips, blue veins

Igår var jättemysigt.
Vi såg Patrik 1,5 och MILK. Jag tyckte mycket om båda filmerna.
Dock tror jag att jag och Sonja, som vanligt, störde resten av biobesökarna. haha.
Det var väldugt spännande efteråt att ta en av sista bussarna hem, nykter. First time!
Och när vi vandrade omkring på stan i väntan på bussen så var det jätteskönt att se alla fulla
och bara tänka; haha, jag kommer må så mycket bättre än dig imorgon! ^^


Idag har jag varit rätt duktig och städat, eller mest plockat.
Och fixat i garderoben, så det är rätt skönt men jag borde dammsuga.
Idag vaknade jag dock med huvudvärk och feber igen
så först trodde jag att jag var bakis och  tänkte;
MEN GUD! VAD GJORDE JAG IGÅR?! jag minns ingenting!


Nu ska jag fixa frukost, mest thé med honung <3 stackars min hals, vad har hänt dig?
PUSS ;*

Kommentarer
Postat av: Tanyk

tack ;*



aah okej då förstår jag :)

2010-01-31 @ 21:57:11
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0